Tyle Was tu xD

18 czerwca 2013

Mam Talent

Cześć!!! W niedziele o godz. 9.00 wyjechałam do Katowic. Pojechałam tam, ponieważ moja koleżanka Ola brała udział w Mam Talent!!! Do Katowic jechaliśmy jakieś 3 godz. Kiedy dojechaliśmy zjedliśmy pizze i udaliśmy się do teatru śląskiego gdzie odbyły się nagrania do Mam Talent. Po kilkunastu ujęciach przed kamerami w końcu weszliśmy do środka. W viri zasiedli Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska i Augustin. Przez 3 godz. występowały różne zespoły muzyczne i taneczne, iluzioniść A około godz. 18.00 Była 20 min. przerwa, a po przerwie wystąpiła moja koleżanka Ola. Zaśpiewała i zagrała przepięknie. Oczywiście, że przeszła dostała 2 głosy na tak, a jedno na nie. Głos na nie dostała od Agustina, bo powiedziała, że ma złą osobowość!! Głupek!!! Bardzo jej gratuluje, że przeszła do następnego etapu w mam talent!! :D PS Teraz jestem w szkole mamy matmę, ale jak przyjdę do domu to dodam parę zdjęć!! :D Papatki :*

25 komentarzy:

  1. to gratuluje koleżance ;) a jedną opinią na "nie" nie ma się co przejmować!:)
    obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo szkoda że nie wiedziałam że jest Mam Talent, może bym pojechała, bo mieszkam w Zabrzu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogratuluj koleżance,fajnie ze przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to gratulacje dla kolezanki :)

    http://butreh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, co za juror. Widział dziewczynę kila minut i ocenił jej osobowość -.- Ludzie poznaje się całe lata.
    Ale wieeelkie gratulacje dla Twojej koleżanki. To musiało być bardzo stresujące. Ja miałam ogromną tremę przed występami w szkole, a co dopiero mam talent.
    Mam nadzieję, że wyemitują odcinek z jej udziałem :)
    Zapraszam serdecznie xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogratuluj koleżance. :)

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    loovee-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję koleżance :).

    Obserwuję i liczę na rewanż
    niksa-niksa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogratuluj koleżance :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie gratulacje, naprawdę to duży sukces, brawo
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję mocno koleżance:-) Chętnie obejrzę ją w telewizji, gdy będą puszczali Mam Talent. To musiało być dla niej ogromne przeżycie.
    takizyczajnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dla koleżanki! To wielkie wyróżnienie :D

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No to gratuluje castingu jurorskiego koleżance:) Podziwiam za odwagę, bo wiem że takie wystąpienie jest bardzo stresujące:) A Ty nie chciałaś się podjąć takiego wyzwania? Pozdrawiam!

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje koleżance i trzymam za nią kciuki w dalszych etapach :3
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla koleżanki! ;)
    Obserwujemy? Ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. to Agustin teraz jest w jury w mam talent?:dd wow. gratulacje dla koleżanki po raz enty!:)
    journalist-girl.blogspot.com obserwuję i zapraszam do mnie:)*

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie ma Mam talent xd :/
    Zapraszam na moj blog na konkurs http://witkaa.blogspot.co.uk/2013/06/konkurs-wygraj-wyglad-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog ! <3 oO
    będe tutaj wpadać częściej ...
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog! obserwujemy? ;)
    http://patrzac-przez-obiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są mile widziane!!! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego prowadzenia bloga :)Toleruję obserwowanie za obserwowanie ;D