Tyle Was tu xD

31 lipca 2013

Nocowanie Karoliny :D

Cześć!! Karolina przyjechała do mnie w piątek rano. Najpierw poszłyśmy do fitness parku, a później do galerii eljot, bo Klaudia miałam jej kupić bluzkę na urodziny!:) Karolina przy okazji kupiła sobie czerwone nakolanniki:D bluzka & nakolanniki;) Później poszłyśmy do Centrum Dziedzictwa Szkła i wyjechałyśmy ruchomymi schodami na rynek do nowo otwartej kawiarni- Michael Cafe. Ja zamówiłam sobie cafe late,a Karolina mrożoną białą czekoladę:) Później wróciłyśmy do domu, zjadłyśmy obiad i poszłyśmy do parku, na grę krośnieńską. Gdy skończyłyśmy, pojechałyśmy z rodzicami, na przegląd, my ten czas wykorzystałyśmy inaczej! Poszłyśmy do Jyska! Robiłyśmy sobie głupie zdjęcia typu:
Na drugi dzień, wstałyśmy i poszłyśmy na basen. Wróciłyśmy strasznie padnięte! Później zaczęłyśmy robić zdjęcia: To ja zrobiłam xD To też to Karolina ;D papatki :*

3 komentarze:

Komentarze są mile widziane!!! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego prowadzenia bloga :)Toleruję obserwowanie za obserwowanie ;D