Tyle Was tu xD

31 lipca 2013

Poniedziałkowe popołudnie spędzone nad rzeką xD

Hejka!! W poniedziałek popołudniu ja, dziadzio, siostra, mój pies Ares i moja koleżanka Julka byliśmy nad rzeką niedaleko mojej prababci. Było bardzo fajnie!! xD Razem z Julką pływaliśmy na głębokiej wodzie, a daga (moja siora 7letnia) chodziła z psem po płytkiej wodzie. Ja skakałam z ułożonych wysoko kamieni do głębokiej wody, bo Julka się bała.xD
Teraz jestem u babci na no, a zaraz z moją siostrą pójdziemy do McDONALDU ;D Pewnie wezmę sobie shejka albo mcflurry pApAtki!!!

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Uwielbiam pływać w rzece :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz. Obserwuje i zapraszam do siebie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie widzę żebyś mnie obserwowała, bo nie zwiększyła mi się liczba obserwatorów :/

      Usuń
  3. Fajne zdjęcie ;)
    obserwuje teraz twoja kolej ;)


    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako Power.(awatar z parasolką) i licze na rewanż: fs-inspiracja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog !
    Zaobserwowałam :)
    Teraz twoja kolej :P
    http://beyourself6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak możemy obserwować ;3
    Ja już,Twoja kolej ^^

    strange-lucky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, shejki wymiatają kocham je <3

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    // obserwuję, mam nadzieje że ty mojego także :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, jak fajnie <3
    łądnie tu
    i jeszcze jedno... bardzo cię proszę, mogłabyś spełnić jedno z moich "marzeń"?

    odwdzięczę się jak chcesz, po prostu kliknij na moim blogu w baner po lewej stronie

    uszatkaa.blogspot.com


    błagam, pomóż ;_;

    http://uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. już obserwuję ;)
    gosiaczeg-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie , że byłaś nad rzeką :)
    Będę tutaj częściej wpadać, bo blog jest świetny :)
    Zapraszam : loveinmyworldss.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzekaa :D McFlurry <3333 fajny blog
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo <3 zazdroszcze jeziorka . Haha Tak, obserwujemy. Ja już :)


    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważna sprawa ! Mój blog zostaje przeniesiony pod nowy adres ! : http://be-your-self-6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są mile widziane!!! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego prowadzenia bloga :)Toleruję obserwowanie za obserwowanie ;D